piątek, 22 marca 2019 09:39

Apelują do prezydenta ws. marszu równości

 
Apelują do prezydenta ws. marszu równości fot. Rafał Wichniewicz

Przedstawiciele stowarzyszeń, różnych organizacji, także katolickich, postanowili zaprotestować przeciwko "homo promocji", jaką ma być ich zdaniem marsz równości, zaplanowany w połowie kwietnia w Gnieźnie.

W tej sprawie środowiska, sprzeciwiające się organizacji tego wydarzenia, postanowiły poinformować o podjętych pierwszych działaniach. Na początku postanowili skierować apel do prezydenta Tomasza Budasza, który ma mu zostać przekazany w najbliższy poniedziałek (treść dostępna poniżej), a pod którym mają się podpisywać liczne osoby - radni, dyrektorzy szkół oraz przedstawiciele stowarzyszeń.

- Oczekujemy od prezydenta zajęcia czytelnego stanowiska i podjęcia męskiej decyzji, jeśli chodzi o organizację w Gnieźnie 13 kwietnia pierwszego marszu równości, które to wydarzenie ma tak naprawdę promocję homoseksualizmu i środowisk związanych z LGBT. Chcemy poinformować, że my, jako przedstawiciele części społeczności gnieźnieńskiej, a mam przeświadczenie, że zdecydowana większość mieszkańców tak samo twierdzi, wiemy czym jest szacunek, wiemy jak go rozumieć i wiemy, że podstawą funkcjonowania w społeczeństwie jest szacunek do drugiej osoby. Gniezno jest miastem, w którym nie dyskryminuje się ludzi ze względu na orientację, pochodzenie, wyznanie. Gniezno jest miastem ludzi otwartych i nie możemy akceptować sytuacji, kiedy to pod szczytnymi hasłami tolerancji i równości, promuje się homoseksualizm i ideologię gender, która kwestionuje naturalny model rodziny, a więc związku kobiety i mężczyzny. O tym zresztą mówi artykuł 18 konsytutcji Rzeczypospolitej Polskiej - mówił Paweł Kamiński, radny miejski. Sprzeciw dotyczy także nazwy wydarzenia "Pierwsza Stolica Równości", która jest nawiązaniem do "Pierwszej Stolicy Polski".

- My nie mamy nikogo obrywać z godności, bo jest ona podstawową wartością, która należy się każdemu, niezależnie od wyznania. Nie może być jednak akceptacji dla zachowań sprzecznych z naturą i wartościami chrześcijańskimi. Dlatego nie zgadzamy się na organizację tego marszu w Gnieźnie, pod hasłem godzącym w historię Polski. Hasło to jest nadużyciem, a ja stwierdzę nawet iż bezczelnością, bo to zmiana w profilu promocji miasta. Nie możemy sobie pozwolić, żeby wszelkie wartości chrześcijańskie, które dzisiaj są atakowane z każdej strony, a ten model ataku też wpisuje się w ogólnopolski atak środowisk LGBT na wartości chrześcijańskie. To, że homoseksualizm istnieje, jest faktem, ale nie może być tak iż mniejszość narzuca swoje prawa większości - mówiła Ewelina Goździewicz z Katolickiego Stowarzyszenia Civitas Christiana.

Teresa Niewiadomska z Duszpasterstw Rodzin przyznała: - Artykuł 18 konstytucji chroni rodzinę jako jedyną prawowitą wartość i my chcemy by nasze dzieci uczono szacunku, a nie tolerancji. Jeśli będziemy ich uczyć szacunku do każdej religii, każdej opcji, to myślę iż nie będzie problemu braku tolerancji. Szacunek ma szersze pojęcie i rodziny powinny w tym duchu wychowywać - mówiła, wskazując iż środowiska katolickie od lat w Gnieźnie propagują ideę wartości, jaką jest rodzina. Bartosz Mróz z Młodzieży Wszechpolskiej przekazał: - Jest to wypowiedzenie wojny, której musimy się przeciwstawić zdecydowanie. Przeciwko homoindoktrynacji wśród młodzieży i dzieci. Mieliśmy już takie próby w szkołach, kiedy próbowano to organizować, ale wiele środowisk zdołało zablokować ten masowy dzień LGBT. Teraz mamy kartę LGBT+ w Warszawie, gdzie jest zawarty punkt o nauczaniu dzieci zgodnie ze standardami WHO, które zakładają naukę masturbacji wśród dzieci do 4 roku życia, naukę o bezpiecznym seksie wśród 9-latków. Dla nas jest to jawna pedofilia i mówimy temu zdecydowane nie. Grażyna Kozanecka ze Stowarzyszenia Rodzin Ziemi Niechanowskiej zaapelowała, by rodzice obserwowali i interesowali się, jakie zajęcia są prowadzone w szkołach z ich dziećmi.

 

59 komentarzy

  • Link do komentarza Stefan12 poniedziałek, 25 marca 2019 08:59 napisane przez Stefan12

    Artur Babik, naprawdę?

    Hanna Gronkiewicz Waltz zakazała marszu niepodległości w jego 100 rocznicę, jakaś inna konstytucja wtedy obowiązywała?

    A KOD blokujący marsze narodowców to w ramach przestrzegania obywatelskiego prawa do manifestacji to robi?

  • Link do komentarza Vegatermik poniedziałek, 25 marca 2019 07:54 napisane przez Vegatermik

    Jak trudno niepokornemu zaprzeć się samego siebie.
    Często jest to niezbędne, aby przetrwał i żył.
    Niejednokrotnie do jego ocalenia prowadzi długa i wyboista droga.
    Postaraj się spojrzeć prawdzie w oczy póki jeszcze masz szansę.

  • Link do komentarza Marcin Tobiasz niedziela, 24 marca 2019 22:31 napisane przez Marcin Tobiasz

    @ Artur Babik: Zadaje Panu podstawowe pytanie -, o co walczą ludzie chorzy na homoseksualizm. Według rozsiewanej przez nich propagandy, walczą o stan enigmatycznie zwany “równouprawnieniem”. Osobiście nie spotkałem się z żadnym przejawem dyskryminacji sodomitów – nie wiem nawet na czym miałaby ona polegać. Dewiacje seksualne proszę pana to nie sprawa przekonań. To choroby, które trawią społeczeństwo. Pomijając wiele postulatów, o które oni walczą, a które są wyssane z palca ( dziedziczenie, renty po partnerach itp., to najbardziej niebezpiecznym z gejowskich postulatów jest – mówiąc wprost – zniszczenie tradycyjnego modelu rodziny i doprowadzenie nie tylko do legalizacji “małżeństw homoseksualnych” ale również adopcji dzieci . Ramy komentarza nie pozwalają na szerszą dyskusję i uzasadnienie takich wynaturzonych żądań, zresztą wszelkie debaty nad tym pomysłem winny być uznawane za niepoważne i obrzydliwe. Zagrożenie jest widoczne – pary homoseksualne są w większości parami pedofilskimi (dane z badań) i oddanie w ich ręce dzieci jest zbrodnią. Specjalne przywileje dla tej grupy to chyba coś więcej niż nieporozumienie. Homoseksualizm to choroba psychiczna. I nie jest to z mojej strony obelga, lecz czysto medyczna diagnoza., która przez WHO została skreślona z listy chorób nie przez naukowe badania, a przez............demokratyczne glosowanie.

  • Link do komentarza Mirosław J. niedziela, 24 marca 2019 19:49 napisane przez Mirosław J.

    Panie Arturze Babik - ja nie chcę, żeby wynaturzenia były w jakikolwiek sposób promowane w Gnieźnie przez homoseksualne lobby. Bo im tylko o to chodzi. To tak samo, jak by złodzieje wyszli na ulicę, bo mają także prawo do protestowania w jakiejś tam sprawie . Prawo tak długo proszę pana jest prawem, dopóki nie wchodzi w sferę mojego prawa. A moje prawo jest takie, by nie było przeinaczania prawdy, łgarstwa, że rzekomo chodzi o tolerancję. Jeżeli pan tego nie potrafi zrozumieć, to jest to przykre, ale tolerancja ma również swoje konstytucyjne granice.

  • Link do komentarza artur babik niedziela, 24 marca 2019 15:02 napisane przez artur babik

    Polska jest krajem w którym każdy ma prawo do manifestowania swoich przekonań i może to robić w różny sposób - to przede wszystkim gwarantuje konstytucja i niech tak zostanie. A co do planowanego marszu to:
    - Od Prezydenta Miasta Gniezna Pana Tomasza oczekuję stosownej decyzji - nie oczekuję udziału w marszu bo jest to prywatna sprawa każdego z nas, nie oczekuję wyjaśnień odniesień, konferencji itp
    - od Policji oczekuję by dbała o bezpieczeństwo biorących udział w marszu i oglądających
    - od organizatorów oczekuję tego by panowali nad przebiegiem marszu i by było to zgodne z dokumentacją dostarczoną do Prezydenta
    - od przeciwników oczekuję szacunku dla uczestników i organizatorów
    - od pogody oczekuję słońca
    - obchodzącym w tym dniu urodziny, imieniny, biorącym ślub wychodzącym za mąż idącym do pracy wracającym z pracy, nic nie robiącym , śpiącym, leżącym, oglądającym, słuchającym muzyki ... życzę udanego dnia. pozdrawiam artur babik

  • Link do komentarza Monia sobota, 23 marca 2019 20:18 napisane przez Monia

    @Marcin Majewski - pełna zgoda, niech sobie robią pikniki we własnych sosach, tylko nie na Rynku, bo ja moich dzieci nie chcę narażać na takie kretyńskie pokazy

  • Link do komentarza kibolo sobota, 23 marca 2019 15:48 napisane przez kibolo

    Ja się na tym nie znam więc polecam przeczytanie tego artykułu.
    A co do adoptowania przez dwie osoby tej samej płci.Jak to jest,kiedy trzy baby (matka,babcia i prababcia) wychowują potomka płci męskiej.Kiedy dorośnie to na babę już patrzyć nie może.Czas więc na męża.
    A teraz polecam artykuł.

    Crazy Nauka logo

    Skąd się bierze homoseksualizm?
    Piotr StanisławskiPiotr Stanisławski14/12/2012naukaTrudne pytania

    To pytanie dręczy badaczy od dawna, a problem jest tym poważniejszy, że temat już dawno przestał być tylko zagadnieniem naukowym. Obecnie niemal wszyscy wiarygodni i obiektywni naukowcy zgadzają się, że taka orientacja seksualna jest wrodzona. Mogą na nią wpływać cechy środowiskowe, ale podłoże z pewnością ma coś wspólnego z tym, co dzieje się przed narodzinami.
    Oczywiste skojarzenie – DNA. Jednak sprawa okazała się trudniejsza, niż sądzono. Od lat trwają poszukiwania „genu homoseksualizmu”. Oczywiście nie musi to być pojedynczy gen, a raczej cały zespół, którego działanie powoduje wytworzenie takiej a nie innej orientacji. Kłopot w tym, że wciąż nie zidentyfikowano odpowiednich sekwencji w naszym materiale genetycznym.
    Tym ciekawej wyglądają badania naukowców z amerykańskiego National Institute for Mathematical and Biological Synthesis. Ich zdaniem homoseksualizm może mieć podłoże nie w genach, a epigenetyce. To dziedziczenie, ale nie związanie ze zmianami w DNA. Jest szereg mechanizmów, które przenoszą pewne cechy pomijając kod genetyczny. Dotyczą one m.in. tego, kiedy, gdzie i jak dany gen zaczyna działać.
    No i tu właśnie jest miejsce na homoseksualizm. Otóż każdy z nas w życiu płodowym poddawany jest działaniu różnych hormonów. Niektóre z nich mogą wykształcić u płodu cechy męskie, inne – kobiece. Rozwijający się organizm stosuje właśnie epigenetyczne znaczniki, które regulują te sprawy. Męski płód chroni się przed feminizacją, kobiecy – przed maskulinizacją.
    Takie znaczniki powinny spełnić swoją rolę i już. Problemy zaczynają się, gdy nowy organizm otrzyma znacznik od rodzica płci przeciwnej. Zwykle każdy organizm sam sobie wytwarza epigenetyczne zabezpieczenia, ale bywa, że tata da swoje znaczniki córce lub mama – synowi. W takiej sytuacji sprawy zaczynają się komplikować i płód może częściowo nabywać cechy typowe dla przeciwnej płci.
    Uff – trochę tego tłumaczenia było. Wnioski są takie – to pozagenetyczne informacje od rodziców mogą decydować o naszej orientacji seksualnej. Potwierdza to tezę o wrodzonym pochodzeniu tej cechy, a jednocześnie tłumaczy, dlaczego nerwowe poszukiwanie „genu homoseksualizmu” nie daje efektu.
    Wywiad na ten temat z epigenetykiem profesorem Janem Brzeskim: http://bit.ly/UXJK0z

  • Link do komentarza Marcin Majewski sobota, 23 marca 2019 12:00 napisane przez Marcin Majewski

    piszę całkiem na serio
    możn załatwić to całkiem rzeczow i uczciwie wystarczy mała zmiana i obie strony zainteresowane powinny to zaakceptować
    po co robić marsz LGBT i denerwować resztę miasta która jest przeciwna zróbcie piknik LGBT przyjdą tylko ci którzy chcą się napatrzeć bez siana propagandy na obszarze centrum wszystkim wyjdzie na zdrowie a na taki piknik łatwiej przyjść osobą które może na rynek tego dnia przyjść by siębały lub wstydziły
    miejsce tego pikniku może wskazać miasto i co można się dogadać
    jako osoba o poglądach skrajnie prawicowych nie popieram marszy i promocji ale jesteśmy ludzmi dogadać można się nawt przed bitwą

  • Link do komentarza Nels sobota, 23 marca 2019 11:29 napisane przez Nels

    dobre.... zgubna gejowska obłuda buchachacha ciota ze starą ciotą kręcą międzynarodowe gejowskie przedsiębiorstwo. Fuj z takimi samcami.

  • Link do komentarza senior sobota, 23 marca 2019 10:19 napisane przez senior

    Jakich praw żądają ci dewianci? Znam wielu gnieźnian z takimi odchyłami, żyją sobie spokojnie, spotykają się we własnych towarzystwach, nawet niektórzy mają rodziny (!), pracują w bardzo szacownych instytucjach, nikt ich nigdzie nie dyskryminuje i gwarantuję, ze oni się na tym marszu nie pojawią.

  • Link do komentarza hahahahahahahahahahahah sobota, 23 marca 2019 07:01 napisane przez hahahahahahahahahahahah

    a pamiętacie jak prezio był na tych fotkach w niemieckiej gazecie i coś tam coś tam o tych uchodźcach

  • Link do komentarza tomcio-paluch piątek, 22 marca 2019 23:53 napisane przez tomcio-paluch

    Co mnie obchodzi, co pederasta robi z drugim pederastą pod pierzyną? To ich anomalia i wynaturzenie i nie mój grzech. Ale żeby zaraz z tym na ulicę? Nie, tego już nie zniosę. Precz ze zboczeniami i patologią w przestrzeni publicznej!

  • Link do komentarza Dana piątek, 22 marca 2019 22:24 napisane przez Dana

    Ewa,Popieram!!!No za Krolow i teraz za Kleru nie ma odmiennosci!! Pedofilia jest tez rzecza naturalna!! Wiec w czym rzecz?? Czego sie bac???

  • Link do komentarza Wiesław piątek, 22 marca 2019 22:24 napisane przez Wiesław

    Cioty i zboczeńcy mają większe prawa niż normalni ludzie. A ta poprawność polityczna to lgbt niech sobie wsadzi.

  • Link do komentarza Patriota piątek, 22 marca 2019 22:21 napisane przez Patriota

    PiS dał im kasę i podniósł pielęgnacyjne. Przypomnijcie sobie rządy PO ile oni wtedy dali niepełnosprawnym NIC więc przestańcie gadać głupoty tylko zapoznajcie się z faktami.

  • Link do komentarza Patriota piątek, 22 marca 2019 22:20 napisane przez Patriota

    Ludzie czy wy naprawdę macie klapki na oczach? Zachód w ten i inny sposób próbuje narzucić nam swoje lewackie poglądy po to by wami łatwiej manipulować. Myślicie, że UK dlaczego chce odejść od UNI? Nie z tego powodu co wam podają media, tylko chcą odciąć się od lewicowego propagandowego szumu jakim właśnie zalewa wasze umysły. Możecie mnie wszyscy krytykować ale jak przyjdzie co do czego to wtedy nie będzie już odwrotu.

  • Link do komentarza humanista piątek, 22 marca 2019 21:06 napisane przez humanista

    Mnie nie przeszkadza żaden marsz, nawet gdy ok 23 kwietnia chłopcy i starsi panowie idą przez miasto w sukienkach. Nie pytam o ich predyspozycje.

  • Link do komentarza Kryśka piątek, 22 marca 2019 20:52 napisane przez Kryśka

    Nie wiedziałam, że w Gnieźnie jest tylu obrońców publiczego obnoszenia się z seksualnymi dewiacjami. Współczuję dewiantom, że nie potrafią zamknąć się w czterech scianach swoich mieszkań, ale bardziej żal mi tych, co bronią takich seksualnych kalek wychodzacych na ulicę.

  • Link do komentarza Qaz piątek, 22 marca 2019 20:12 napisane przez Qaz

    Pan Kamiński pisze o poparciu większości mieszkańców... Ostatnie wybory na prezydenta miasta pokazały jakie ma poparcie.

  • Link do komentarza Slavek piątek, 22 marca 2019 18:42 napisane przez Slavek

    Swietnie ujęte...Gniezno jest miastem ludzi otwartych i nie możemy akceptować sytuacji, kiedy to pod szczytnymi hasłami tolerancji i równości, promuje się homoseksualizm i ideologię gender

Skomentuj

W związku z dbałością o poziom komentarzy, prowadzona jest ich moderacja. Wpisy wulgarne, obsceniczne czy obrażające innych komentatorów i naruszające podstawowe zasady netykiety (np. pisane CAPS LOCKIEM), nie będą publikowane. Zapraszamy do kulturalnej dyskusji. Ponadto prosimy nie umieszczać wklejonych obszernych tekstów, pochodzących z innych stron, do których to treści komentujący nie posiadają praw autorskich. Ponadto nie są dopuszczane komentarze zawierające linki do serwisów, prowadzonych przez wydawców innych lokalnych portali.

Ostatnio dodane